dålig uppdatering

Hallådär köp blåbär!

ligger just nu i sängen har varit hur trött som helst idag har sovit nästan halva dagen. Idag fick våran hund chihuahuan alfonz flytta hem till en ny familj :( tråkigt kommer sakna honom och vi kommer kunna åka och hälsa på honom men han kommer nog få de bra där hoppas jag, han fick en ny tjej kompis chihuahuan tiffy som va jätte söt.
sen när alfonz hade åkt så följde jag med min moster och mamma till valbo köpstad där hittade jag lite nytt.
sen blev de en tur till max så nu är jag så mätt så jag skulle kunna spy. Är fortfarande jätte trött så blir nog bara vara hemma och vila och kolla på någon film har köpt en liten godispåse också som jag ska äta :D


Har fått ett blåmärke i armvecket efter alla stick från igår när dom skulle ta prover.


syns inte så jätte bra på bild men lite ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0