Min nyaste tatuering

Den här tatueringen gjorde jag för ungefär en/två månader sen jag tatuerade in körsbärs blommor bakom örat  jag hade redan en tatuering där sedan tidigare som ni ser på första bilden men jag tatuerade över den.


Här har han bara ritat

Här har han gjort kontuerna (hann knäppa en bild för han ville ta en paus och gå ut och röka)

Och till slut vart de så här. har även fyllt i tatueringen en gång till för att hjärtat syndes igenom lite
vart väldigt nöjd med den här tatueringen.
Ska ta en nyare och bättre bild dom här bilderna är knäppt med min iphone så dom är inte så jätte bra.
Plus att på bilden är tatueringen precis nygjord så den ser ju inte exakt likadan ut nu

Kommer lägga ut bilder på dom andra tatueringarna någon annan dag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0