Onsdag

Hallådär idag har jag ont i rumpan sadlarna på friskis är inte alls nå skööna tur att dom ska få nya, eller jag tror att dom ska få nya ;P
Just nu sitter jag här i sängen är supertrött har precis vart nere på stan och lämna tillbaka en hårfärg gjorde blonda slingor igår men kan ju säga att de vart ju inte som jag hade tänkt mig ;) så i morgon ska jag till frisören visar resultatet i morgon.

KANSKE kan visa hur håret ser ut nu men bara kanske ;P



ozzy ser så tjock ut på den här bildern fast han är hur smal som helst fast han äter
jätte mycke men de är väl för att han busar så mycket ;D


ser lite vindögd ut på denhär bilden ;D haha

Kommentarer
Postat av: Malin

du var lite lik hannapee på den där bilden hihi :)

2010-12-15 @ 17:59:52
URL: http://balliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0