sjuk

vart ingen träning för jag hade feber :/ IGEN inge kul har bara legat och vilat idag och kollat på maria wern nu ska jag sova för jag ska upp ganska tidigt i morgon, sen så klockan 1 ska jag till tandläkaren och få en porslintand härligt :D har gått med plasttand nu i kanske 3-4 år. Inte så kul när de är framtanden och de finns inte så vita/ljusa plasttänder så de har inte vart så snyggt och just nu är den jättegul för att jag har fått ennu en ny plastand som bara skulle sitta i 2 veckor inge roligt :P
nä nu ska jag sluta babla och gå och lägga mig godnatt :)


Är arg på ozzy för han försökte kissa på soffan han hann kissa lite innan jag sa till han
Fast han vet att han inte får göra så...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0