universal studios

En sak som jag ska göra är att åka till universal studios innan jag dör har sätt filmer och massa bilder därifrån plus att de är en som har berättat massa ifrån när hon va där, skit häftigt så de måste jag göra.
Finns hur mycket som helst där.

här är några bilder




Jag är livrädd för hajar vågar nästan inte ens kolla på hajfilmer och kollar jag på en hajfilm så sitter jag och håller för ögonen nästan hela filmen eller när hajarna är med även fast dom inte ens ser verkliga ut.
Och på universal studios finns de en båt som man kan åka så kommer hajen upp ur vattnet mot båten och så hör man hajen musiken jag skulle vilja åka den båten men skulle nog vara LIVRÄDD även fast hajen är av plast ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0