Världens snyggaste hårfärg eller inte....

Skrev ju att jag skulle vissa min hårfärg som jag har nu så tänkte lägga upp en bild nu men den är knäppt med webcameran för jag orkar inte knäppa med kameran och lägga in på datorn kanske kan göra de i morgon när jag har fixat håret :)

Tur att de ska fixas i morgon ska klippa mig också vill ändra frisyr men vet inte hur för de finns inte så mycke att göra.


men här kommer en bild i alla fall.


syns inte så bra men håret är orange/blond/brun aktigt inte så jätte snyggt kan inte se ut så i håret i helgen när jag ska ut  ;)

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D

2010-12-15 @ 19:02:19
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Nathalie Nyrén

Dagens blogg är igång hos mej igen. Kika in och anmäl dej i inlägget "bli dagens blogg" om du vill vara med. Lycka till :>

2010-12-15 @ 19:14:07
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0