Tillbaka

Heeeeeejsan!

Har inte bloggat på länge nu de har varit mycke på sista tiden så har inte haft tid eller lust.
Först så flyttade jag för ca 2 veckor sen nu så nu bor jag i en liten etta och jag trivs jätte bra och lilla ozzy har flyttat hem igen :D

Sen har jag varit inlagd på sjukhuset och lite annat men nu ska jag börja igen :)

Idag har jag städat här hemma sen åkt ner på stan och köpt hårfärg sen åkte jag vidare hem till min moster och skrev ut lite papper tog ett tag för vi fattade inte att de va slut på bläck men tillslut så förstod vi de ibland är man GANSKA osmart.
Men efter de så skjutsade min mamma mig så jag fick handla lite sen hem och vid 7 så kom melinda och rickard hit (två kompisar) vi kollade på idol och berg flyttar så dom åkte nyss nu ska jag färga håret och sen blir de ta de lungt bara.



Kommentarer
Postat av: E

Fin blogg, ska vi följa varandra via bloglovin'? :)

2010-09-23 @ 19:16:03
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0